טייני טאפ היא פלטפורמה ליצירת שיעורים אינטראקטיביים

המאפשרת למורים, הורים ותלמידים ללמוד אחד מן השני על ידי יצירת משחקים, סיפורים ושיעורים באופן אינטואטיבי ופשוט. טייני טאפ נוצרה מהאמונה שבהינתן הכלים הנכונים, כל אחד יכול ללמוד וללמד, ולייצר תוכן בהתאמה לצרכיו הייחודיים של כל אדם.
כל אחד יכול להיות גם מייצר משחקים וגם משתתף פעיל שיכול לבחור לשחק בכל משחק שירצה.

TinyTap – Create a Tiny App about the Solar System from Tiny Tap on Vimeo.

ביחד אנו בונים את הקהילה הגדולה בעולם למשחקים חינוכיים. 

קהילת טייני טאפ מונה מליוני ילדים, מורים והורים המשתפים בכל יום את היצירות והמשחקים שיצרו. הקהילה שלנו דוגלת ביצירתיות, ידע ושיתוף. אם יצרת משחק ממש מדהים אנחנו רוצים לדעת! אנחנו מאפשרים ליוצרי המשחקים למכור את המשחקים שלהם בספרייה של טייני טאפ. אם אתה כותב, מעצב, מחנך או פשוט יצירתי  – אנחנו נעזור לך להרוויח כסף מהכשרון שלך. 

מה ניתן ליצור עם טייני טאפ?

משחקים, ספרים אלקטרונים, אלבומי תמונות, שיעורים בכיתה, מצגות, חידונים, פעילויות, פאזלים, לוחות סאונד, קומיקס, משחקי זכרון, והשמיים הם הגבול! 

למי זה מתאים?

ילדים – ילדים יכולים ליצור ולשחק במשחקים אינטראקטיבים המורכבים מתמונות ודימויים בחיי היום יום שלהם. אפשר ללמד פעוטות על חלקי הגוף דרך תמונה של עצמם או להכיר להם את בני המשפחה דרך משחק מהנה המכיל תמונות משפחתיות.

הורים – כל הורה מכיר הכי טוב את הילד שלו, לכן טייני טאפ מאפשרת להורים לייצר בקלות משחקים המותאמים באופן אישי לילדים שלהם. באמצעות  שימוש בתמונות משפחתיות, הקלטת קול הורי מוכר, שימוש בחפצים האהובים על הילדים ועוד, ניתן לייצר משחקים וסיפורים אישיים ולפתוח ערוץ תקשורת חדש בין כל הורה וילד. 

מורים – יכולים בקלות ובמהירות ליצור פעילויות חינוכיות לכל מטרה וגיל ולאפשר לתלמידיה  ללמוד בדרך חדשה ומרעננת. מחנכים בכל העולם יוצרים מערכי שיעור בעלי ערך רב המבוססים על תכניות הלימוד בבתי הספר. 

צרכים מיוחדים – כיום, טייני טאפ נחשבת לאחת מהאפליקציות המומלצות והאיכותיות בשוק לילדים עם צרכים מיוחדים. טייני טאפ מאפשרת התאמה אישית של תכנים מעולמו של הילד, ומשמשת כלי תומך לתקשורת עם הילד. בנוסף, טייני טאפ מעודדת תקשורת ועוזרת לתרגל מצבים חברתיים. לכתבה ב’דה מרקר’ על אפליקציות מומלצות לילדים עם צרכים מיוחדים.

סופרים – יוצרים שכתבו ספרים לילדים יכולים להשתמש בטייני טאפ כדי להעביר את הספר שלהם לאפליקציה בקלות וללא עלות. העברת הסיפור למדיום החדש תעשיר אותו ותאפשר לילדים לקחת חלק פעיל בסיפור שיצרתם. הנה כמה דוגמאות לסופרים מכל העולם שמשתפים את סיפוריהם בטייני טאפ

בתי ספר, מוסדות חינוך ועמותות – ארגונים שונים יכולים להשתמש בטייני טאפ כדי להעביר מסרים חינוכיים דרך משחק אישי או צוותי, באופן מהנה ופרסונלי. המערכת של טייני טאפ מאפשרת למחנכים להשאר מעודכנים לגבי ההתקדמות של כל תלמיד במשחקים ובפעילויות שיצרו בשבילו. 

כיצד טייני טאפ מסייעת ללמידה?

    • חופש מלא לעצב את המשחקים והתכנים שלכם כך שיותאמו באופן אישי
    • כלים מצוינים ללימודי שפה
    • אפשרות לעבוד עם תמונות וסרטונים אישיים מהסביבה המוכרת
    • ספרי הלימוד הופכים מעניינים יותר באמצעות משחקי אינטראקציה והפעלת הילדים
    • חיזוק כישורים חברתיים באמצעות תמונות ושאלות
    • לימוד כישורי תקשורת לילדים בעלי בעיות תקשורת
    • למידה דרך חזרה
אפליקציית טייני טאפ זמינה להורדה בכל מכשיר טאבלט ותומכת באייפון ובאנדרואיד. את המשחקים שיצרתם בטייני טאפ ניתן לשחק גם על כל מחשב ביתי.